Se necesita Asistente de Service Desk (Inglés Avanzado)

Para:

Aynitech

 ¡Nuestro equipo sigue creciendo! 

Estamos en búsqueda de Asistentes de Help Desk para que se unan a nuestro equipo de Outsourcing y trabajen con uno de nuestros clientes más grandes e importantes de Estados Unidos.

Principales Responsabilidades:

  • Provide technical assistance and support for incoming queries and issues related to computer systems, software, and hardware.
  • Respond to queries either by chat or over the phone.
  • Respond end users asking for help through our ticketing system.
  • Ask questions to determine nature of problem.
  • Install, modify, and repair computer hardware and software.
  • Run diagnostic programs to resolve problems.
  • Resolve technical problems with Local Area Networks (LAN), and other systems.
  • Follow up with customers to ensure issue has been resolved.
  • Write training manuals.

Requerimientos:

  • Graduated or in the last semesters from a Technical Institute or University on Telecommunications, Systems, Electronics or other IT related careers.
  • Basic knowledge in Active Directory.
  • Basic knowledge on network troubleshooting.
  • Troubleshooting software for end users. (Installing, removing, etc.)
  • Knowledge of networking commands: ping, ipconfig, route, etc.
  • Advanced English skills (this is a MUST)

El lugar de trabajo es en nuestras oficinas de Miraflores, en un horario ROTATIVO.

El contenido de este aviso es de propiedad del anunciante. Los requisitos de la posición son definidos y administrados por el anunciante sin que Bumeran sea responsable por ello.

Leave a Comment